niedziela, 29 grudnia 2013

Zwiastun i krótka fabuła ;*

Na początku napiszę kilka słów co do zwiastunu, dodam go i krótka fabuła.
Zwiastun został wykonany w j. angielskim, ale blog będzie pisany po polsku. Myślę, że słowa nie są trudne i niektórzy na pewno będę umieli go zrozumieć, ale jeżeli ktoś chciałaby dowiedzieć się o co w tym zwiastunie chodzi, to niech napiszę na e-maila lub w komentarzach, a ja mu przetłumaczę. E-mail, na który możecie kierować wszystkie pytania: sweetandcrazygirl@wp.pl i ask, gdzie także możecie dowiedzieć się wiele więcej (gdyby ktoś pisał na e-mail, niech napisze w komentarzach, bo rzadko na niego zerkam) ASK, KILKNIJ


Nie będę już dłużej przynudzać, więc oto zwiastun. 


I na koniec fabuła. Nie będę pisać szczegółowo, bo od tego jest przecież zwiastun ;]. Blog myślę, że spodoba się każdej nastolatce i będzie opowiadał o życiu każdej z nas. 
Dziewczyna poznaje nowy świat i tym samym nowe towarzystwo. A jak to mówią „Z kim się zadajesz takim się stajesz”. W ten sposób dziewczyna nie chcę być już tą „szarą, prostą dziewczyną” i posuwa się do rzeczy, których nie zrobiłaby nigdy w życiu („w poprzednim życiu”). Zaczyna palić, pić… bo wiadomo, nie chcę wychodzić na tchórza i nie chcę odstawać od znajomych. Zresztą nie chcę być już dziewczyną. Z każdym dniem jest coraz gorzej i dziewczyna już sobie nie radzi. Udawanie kogoś innego jest naprawdę męczące, więc najlepiej być sobą. Gdy na jej drodze pojawia się Luke jej życie komplikuje się jeszcze bardziej. Dziewczyna zakochuje się w chłopaku, ale gdy dowiadują się, że łączy ich tak wiele, ale jeszcze więcej dzieli. Gdy odkrywają swoje tajemnice...(...) Czy otworzą przed sobą serca?
Tego dowiecie się czytając mojego bloga. Mam nadzieję, że będzie komentować i oczywiście czytać moje opowiadanie. Wiele razy myślałam, żeby coś napisać i to już nie wiem, które moje opowiadanie, ale teraz postanowiłam podzielić się z resztą świata. Na początku planowałam, aby napisać o wampirach, magii i niebezpieczeństwie i nawet miałam kilka rozdziałów, ale potem jakoś zdecydowałam się na bardziej realne i tak powstało to opowiadanie. Tamto opowiadanie przyszło mi do głowy, dlatego, że chciałam połączyć Klausa i Caroline ♥. Oni mieli być głównymi bohaterami, ale fabuła i wszystko było zupełnie inne niż w "Pamiętnikach….". Dobra, kończę, a Was zapraszam do komentowania i mam nadzieję, że będzie ktoś z Was czytał moje opowiadanie. Rozdział pierwszy już wkrótce, a myślę, że pojawi się jutro bądź po jutrze.


Do zobaczenie, kociaki ;*




xxx. Ola, Wiktoria i Bella. 


11 komentarzy:

  1. No to czekam na jakiś rozdział, albo prolog! W każdym bądź razie widzę, że wiesz za co się bierzesz, bo nieźle to sobie zorganizowałaś:)
    No więc chętnie tu jeszcze zajrzę!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. A i jeszcze jedno, jak dodacie rozdział, bo dopiero teraz zauważyłam, że jest was więcej, to napiszcie mi o tym u mnie na blogu w zakładce spam :) Z góry dziękuję:*

    http://pain-and-love-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiastun jest naprawdę bardzo fajny, a blog zapowiada się ciekawie. Życzę duuużo weny i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział bądź prolog. Mam nadzieję, że dodasz go niedługo ;*
    Pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się naprawę bardzo ciekawie. :)
    Uważam, że to opowiadanie ma sens i jestem prawie pewna, że będziecie miały dużo czytelników. :)

    Oczywiście trzymam kciuki i życzę powodzenia. :D

    Zapraszam do siebie: spontanicznie-o-1d.blogspot.com
    Dopiero zaczynam, więc każdy komentarz ma dla mnie ogromne znaczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weszłam, obejrzałam zwiastun i przeczytałam , o czym będzie opowiadanie.
    Żałuję, że nie trafiłam akurat na prolog, no ale trudno. ;) Zapowiada się ciekawie, śmiem twierdzić, że nawet porywająco. To na pewno będzie wspaniałe opowiadanie. Mój szósty zmysł mi to mówi. ^^
    Mogę was prosić o powiadamianie mnie na blogu (http://de-barro-payaso.blogspot.com/ ) albo na gg (49048603) ?
    Pozdrawiam, Halszka :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom ciekawie czekam na rozdział. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż...Zainteresował mnie zwiastun. I to bardzo! Po obejrzeniu go w końcu doceniłam moją długoletnią już naukę języka angielskiego! I na początku powinno być "After the death of HER mother". Wiecie, chyba, że Nicole to facet xddd
    Co do treści, nie będę obijąc w bawełnę, że czytałam wiele powieści o podobnej fabule. Ale grzecznie poczekam i będę śledzić losy bohaterów stworzonych przez Was :) Co by tu jeszcze powiedzieć, hmm. Ładny szablon chociaż mógłby być ciut ciemniejszy. Włosy tej laski biją po oczach.
    Jest tylko jedna rzecz do której bym się przyczepiła - a raczej zwróciłabym Wam uwagę na przyszłość.
    Zaznaczyłyście, że matka głównej bohaterki zmarła, tak? Błagam Was na kolana, abyście nie robiły tej okropnej rzeczy a mianowicie :
    - w rozdziale pierwszym Nicole ubolewa nad stratą prawdopodobnie najważniejszej osoby w jej życiu.
    - a w drugim zapomina jak jej mama miała na imię.
    Okej, Panna Blondyna zacznie żyć innym życiem, bd chciała przypasować się do otoczenia i tak dalej, ale mam nadzieję, że będziecie miały na uwadze pisząc rozdziały, przemyślenia bohaterki odnośnie jej matki. To trudny aspekt w powieściach i mam nadzieję, że go pociągnięcie :)
    To chyba tyle, mam nadzieję, ze nie uraziłam Was czy coś. Podobno ranię nieświadomie ludzi xD
    Pozdrawiam serdecznie,
    Szczęśliwego Nowego Roku,
    Isiia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam zwiastun. Przepraszam za błąd i co do twoich uwag, to myślę, że tak nie będzie. Bohaterka nie zapomni o swojej przeszłości i o swojej matce. Będzie o niej zawsze pamiętała i to pociągnie ją w nie jeden kłopot. Ale nie będę zdradzać fabuły.
      Wiem, że jest wiele takich opowiadań, ale myślę, że moje będzie inne. Na początku może wydawać się takie mało.. oryginalne, bo śmierć matki, przeprowadzka, nowe życie... itd..., ale z czasem akcja się rozwinię i to nie będzie kolejna "cukierkowa historyjka".

      Dziękuje i nazwzajem <3

      P.S. Na pewno nas nie uraziłaś, bo dla nas liczy się każde zdanie, z którym się liczymy. Właściwie dopiero co zaczynam, a każdy uczy się na własnych błędach. Cieszę się, że wyraziłaś szczerą opinie i mam nadzieję, że zachwycę cię tym opowiadaniem.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Hej,
    weszłam z ciekawości i też dlatego, że prowadziłam bloga o takiej samej nazwie! Aż normalnie wspomnienia wróciły. No ale nic. Podoba mi się wybór głównej bohaterki... lubię tą aktorkę :) Także bardzo ładny szablon i co jeszcze? Czekam na prolog bądź rozdział pierwszy. No i jestem ciekawa co ci siedzi tam w główce. Tylko proszę... nie rób cukierkowej historyjki :)
    +poinformuj mnie o nowym poście jakbyś mogła :)
    http://melodia--pozytywki.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wszystkie miłe słowa i to nie będzie cukierkowa historia. Mam na tego bloga bardzo ciekawą fabułę i mam tylko nadzieję, że jakoś rozdziały pójdą.
      Także kocham tą bohaterkę <3 i z przyjemnością poinformuję o nowym rozdziale.
      Szczęśliwego Nowego Roku !

      Usuń

Dziękuje za komentarz ♥
To naprawdę wiele znaczy dla każdego "pisarza".